Notice: Undefined variable: catList in /var/www/vhosts/hoogim.co.il/httpdocs/classes/category.php on line 22

חוגי בריאות וסגנון חיים

 

למרות שהוא נשמע ברור מאליו ואולי בגלל שהוא נפוץ כל כך, הביטוי "העיקר הבריאות" נשמע לנו כמו אמירה של אנשים מבוגרים. אבל זה לא! זה ביטוי בעל משמעות עמוקה וחשובה ולא רק כאשר אנו חשים כי משהו לא כשורה בגופינו. נושא הבריאות מקיף עולם שלם ונוגע לכל אחד ואחת מאתנו בלי יוצא מן הכלל, כן גם בזמנים שאנו מרגישים שהגוף מתפקד והנפש בדרך כלל  "צועדת בתלם" והכל בסדר. גוף ונפש אחד הם. החלומות והשאיפות שלנו מניעים אותנו וכל אחד ואחת מאתנו בוחר את סגנון החיים שיבא אותנו אל המטרה אותה הוא רוצה להשיג.

 

 

בשנים האחרונות התפתחה הרפואה לבלי היכר. הרפואה הקונבנציונלית הגיעה לפריצות דרך חסרות תקדים והרפואה האלטרנטיבית הפכה לאחד השירותים המבוקשים ביותר. לצד אלה ובמקביל, תפסה הרפואה האסתטית תאוצה מרשימה. קצב החיים המודרני, התחרות החברתית והדרישות התרבותיות, מכתיבים לנו אורח חיים לחוץ לעיתיים מאיים. דרשני ולעיתים דורסני. כל אחד ואחת מאתנו מגיב באופן שונה לסביבה בה הוא חיי, ומגיב על פי דרכו לחוויות שהוא עובר ולפרשנות שהוא נותן להם. מה שברור היום לכל אנשי המקצוע בתחומי הרפואה, הפסיכולוגיה והסוציולוגיה ולמטפלים לסוגיהם ברפואה האלטרנטיבית והמשלימה, ברור גם היום, לכל בר דעת בחברה המודרנית. סגנון חיים הוא מפת הדרכים שלנו כדי להגיע ליעד שהצבנו לעצמנו בדרך הבריאה, הנכונה והמאושרת ביותר. לכן, כל אחד וסגנון החיים שלו.

 

מרגע שאנחנו מודעים לעצמנו ולסביבה בה אנו חיים, אנו לומדים לחשוב על הדברים ולראות מה הרווח ומה ההפסד, מה העלות ומה התועלת וזה יוצר שינוי בחשיבה. חוגי בריאות וסגנון חיים הם מקום טבעי להתחיל בשרטוט המפה שלנו ולהמשיך הלאה בדרך של אורח חיים בריא. חוגי סגנון חיים ואורח חיים בריא כוללים בתוכם חוגי שומרי משקל, הרזיה ומודעות להפרעות אכילה ותזונה נכונה. חוגים אחרים עוסקים בתחומים של התעמלות וספורט יציבה נכונה, שחייה תנועה ועוד (ראה קטגוריות רלוונטיות באתר). נשים בכל גיל המעוניינות בכך, תמצאנה חוגים המלמדים על טיפוח הגוף ועור הפנים מהביט הבריאותי. ישנם כאלה שימצאו לעצמם חוג בו ילמדו כיצד לשחרר מתחים וחרדות ויצרו לעצמם באמצעות חוגים נוספים, סגנון חיים שיהיה עבורם אורח חיים מפיג מתחים ולחץ. כמו כן ולרוב, תמצאו בכל מקום, חוגים המותאמים לגילאים שונים כמו: חוגים העוסקים במבוא לפסיכולוגיה, חיים ללא מחלות, התמודדות עם תופעות הבלות והזקנה וחוגים העוסקים בחכמת ריפוי.

 

על פי משנתו של הפסיכולוג הידוע ד"ר אדלר, מייסד הפסיכולוגיה האינדיבידואלית, אנחנו אלה שבוחרים להסתכל על הדברים מזווית מסוימת. לעיתים, אנחנו רואים את הדברים ממקום מצומצם ולא רואים את המכלול, אלא אם מישהו יאיר את עינינו לכך. סגנונות החיים הם עד אינסוף, המציאות של האדם היא המציאות הרלוונטית היחידה, כשהאדם משתנה המציאות משתנה. המציאות יכולה להיות מעוצבת על ידי האופן בו אנו מגדירים אותה. העיקרון הוא הבחירה החופשית, כל אחד מאתנו יכול לבוחר לעצמו סגנון חיים בריא עבור עצמו שיגרום לו לאושר, להקלה ולהצלחה.

 

אתם מוזמנים להיכנס, לגלוש בין מבחר החוגים, להיחשף לרעיונות חדשים

ולמצוא את החוג המתאים לכם ולהירשם.

 

מידע נוסף: