Notice: Undefined variable: catList in /var/www/vhosts/hoogim.co.il/httpdocs/classes/category.php on line 22

חוגי מחשבים ואינטרנט

{אדם + אינטרנט}= {אדם + 100 ספרים}

{איש +טרקטור} = {איש + 100 סוסים}

 מהפיכת המידע הדיגיטאלי הפכה את העולם שלנו לכפר גלובלי אחד גדול. כולנו שכנים או שותפים למקום עבודה במרחבים שאינם רק פיזיים. מתנסים במספר קריירות, תחומי עניין מקצועיים ומגוון תחביבים. כולנו קונים את אותם מותגים, דוברים שפת אם ושפה בינלאומית אחת ואם לא שולטים בה אז האימג'ים מחליפים אותה. מי שאינו יודע לפתוח דואר אלקטרוני הוא נחשב לאנאלפבית. מקצועות נעלמים מהעולם וחדשים נולדים בכל יום. הפיכת המידע והתפתחויות המסחררות בתחום המחשבים והאינטרנט דורשות מאתנו לדעת ללמוד תוך כדי תנועה והתאמה מתמדת לחדש. כל זאת כדי להיות חלק מהעולם בו אנו חיים. כדי לא ללכת בו לאיבוד. חוגי מחשבים ואינטרנט פותחים בפנינו שער לעולם הדיגיטאלי, מאפשרים לנו לרכוש מיומנויות וכלים כדי לא להישאר מאחור, כי אם לצעוד קדימה עם העתיד.

 

כפי שציינו, כולנו נמצאים ופועלים באינטרנט- במרשתת. כולנו חיים בעולם הדיגיטאלי וכלל התרבות שלנו מבוססת על המחשבים והתקשורת שבניהם. מגוון חוגי המחשבים הקיימים היום בשוק פונה לאוכלוסיות בגילאים שונים ורמות ידע משתנה. תחומי הנושאים בקורסים רחבים החל מהכרות בסיסית עם המחשב, תכנות אופיס הכוללות: וורד, אקסל, פאואר פויינט ואאוטלוק. מסחר באינטרנט הכולל קורסים המלמדים כיצד לשווק ולפרסם שירותים ומוצרים בני קיימא. קורסים העוסקים במסחר המקוון -הקניות הקמעונאיות באינטרנט. בתחומי העיצוב נמצאים חוגי המחשבים המלמדים אותנו לעבוד בתוכנות גרפיות, אנימציה, ציור ואיור במחשב. למתקדמים ישנם קורסים המקנים כלים וידע בפיתוח אפליקציות. חובבי משחקי המחשב יוכלו בהחלט, למצוא חוגים המתמחים בנושא והחברותיים ימצאו עניין בחוגים העוסקים ברשתות החברתיות. בכול חוג שתבחרו עבורכם או עבור ילדכם, מובטח לכם שזהו עוד צעד שישמור אתכם תמיד, מעודכנים ורלוונטיים, בעולם הטכנולוגי של היום.

 

האינטרנט מאפשר תקשורת בין מחשבים רבים ברשתות רבות. היקף הרשת, כמות המידע העצומה האגורה בה, והפעילות הרבה שמתרחשת בה הפכו את האינטרנט לגורם רב משמעות ולזירת ההתפתחות הכלכלית והתרבותית. האינטרנט בצורתו הנוכחית מגשים את חזון הכפר הגלובלי. ככזה יש לו יתרונות רבים אך טמונות בו גם סכנות גדולות בעיקר לילדינו: חשיפה לתכנים מסוכנים, ניצול על ידי אנשים פוגעניים, שיימינג ברשת ועוד. לכן, מומלץ מאד, להשתתף גם בחוג המלמד על הסכנות העורבות לילדינו ולנו ברשת. ההורים שביננו, יוכלו למצוא התייחסות לנושא גם במסגרת חוגי הורים (ראה קטגוריה רלוונטית באתר).

 

כדי לצעוד עם העתיד צריך לדעת ללמוד כל יום מחדש. לדעת לחשוב מערכתית, ביקורתית ויצירתית. להיות דיגיטאלי  זה אומר לדעת לדבר עם המחשב בשפה הדיגיטלית. להיות יזם ובעיקר להיות מולטי-X - 'רב' - רב תחומי, רב תרבותי, רב לאומי, רב מולטימדיה. כדי להיות כל זה....

 

אתם מוזמנים להיכנס, לגלוש בין מבחר החוגים, להיחשף לרעיונות חדשים

ולמצוא את החוג המתאים לכם ולהירשם.

 מחשבים לגיםל הרך 

חוגי מחשבים לכל גיל 

חוגי מחשבים לילדים 

מידע נוסף: